Kenapa Perlu Berjaga-jaga Jika Buang Air Kerap BERBUIH?

Gambar hanya sekadar hiasan

Jika buang air asyik berbuih & memerlukan untuk flush beberapa kali, ia  menandakan ada tanda-tanda sistem perkumbuhan badan mulai rosak & sakit.

Buih-buih menandakan ada kehadiran protein yang "bocor" ke dalam air kencing, yang mana tidak sepatutnya berlaku pada buah pinggang yang sihat.

Fungsi buah pinggang ialah menapis keluar bahan-bahan buangan dari darah. Protein & bahan yang diperlukan oleh tubuh akan ditinggalkan di dalam darah.

Namun, sebaliknya akan berlaku sekiranya sudah mula tidak sihat. Di mana protein dari dalam darah yang diperlukan oleh tubuh akan bocor & keluar bersama urin.

Keadaan kerap berbuih ini perlu diambil serius jika dah dapat kesan.

Perlu ambil tindakan penjagaan dari segi pemakanan terutamanya, supaya ianya tidak melarat.

Jika AMBIL ENDAH, lama kelamaan sistem perkumbuhan yang merupakan bahagian penting dalam badan akan rosak serta tidak boleh berfungsi dengan baik.

Menyesal tak sudah sebab tiada tindakan pencegahan awal yang dibuat.

..3 KESAN Ini Bakal Berlaku JIKA Organ Penting Sistem Perkumbuhan Ini Tidak Berfungsi Lagi..

KESAN #1 : RAWATAN DIALISIS

Rawatan dialisis diperlukan apabila buah pinggang anda tidak boleh menjalankan proses perkumbuhan dalam badan dengan lancar.

Jika buah pinggang dah tahap kritikal & hanya bergantung pada dialisis, anda perlu menjalani 3 kali dialisis seminggu. WAJIB!!!

Kenapa perlu dialisis 3X Seminggu?

Sebab bila buah pinggang dah tidak berfungsi, air tidak dapat keluar dari badan. Air-air yang tak dapat keluar itu akan pergi ke jantung, ke kaki dan paru-paru. 

Itu yang jadinya sesak nafas, batuk-batuk, jantung bengkak, paru-paru berair dan kaki bengkak-bengkak dan lenguh tak bermaya.

Bahaya kalau paru-paru berair dan jantung bengkak!. Senang nak kena strok dan perlu pengawasan yang berterusan. 

KESAN #2 : KOS RAWATAN DAN MASA YANG SANGAT TINGGI

Kos untuk dialisis memang mahal. Boleh habis gaji tiap-tiap bulan hanya untuk dialisis sahaja.

Kos purata dialisis RM250/sesi, seminggu 3X sesi rawatan jadi sebulan mencecah RM3,000.

Setiap kali dialisis perlu buat selama 4 jam. Duduklah dekat tepi mesin tu.

Apa yang boleh buat selama 4 jam ini? 

Ada yang tidur, ada yang makan, ada yang tengok movie dekat handphone.

Dialisis bukan setakat makan kos tetapi ambil MASA kita!.

KESAN #3 : HAD MINUM AIR SEHARI 500ML

Had yang ditetapkan oleh doktor kebiasaannya adalah 500ml untuk sehari.

Sukatan inilah untuk brekfast, lunch, minum petang, dinner dll. Tak dapat nak minum air yang best-best, air milo, orange juice, kopi.

Kejadian ini berlaku kerana buah pinggang tidak mampu memproses air yang anda minum untuk dijadikan air kencing.

Jadi mereka yang alami rawatan dialisis akan kehilangan nikmat untuk kencing.

Sanggup TAK Anda Hadapi SITUASI-SITUASI Ini Jika Ianya Disahkan Berlaku?

  • Asyik sering menyusahkan orang lain terutamanya FAMILY?

  • Produktif kerja semakin teruk & lambat respon?

  • Rasa tidak bermaya, motivasi merundum di awal pagi?

  • Mensia-siakan umur senja dengan masalah penyakit 3 Serangkai?

  • Kemurungan berpanjangan & tidak ceria.

...Lebih Baik MENCEGAH Sebelum Ianya Terlambat...

FORMULASI TERKINI - RAHSIA Bagaimana Teh Herba Kajian Penyelidikan Ini Membantu Menambahbaik Sistem Perkumbuhan Badan Secara Semulajadi

Formulasi kajian R&D selama 7 tahun ini mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL16120041TC). Kajian penyelidikan telah melalui ujian makmal di Universiti tempatan dan juga KKM.

Satu-satunya teh herba yang diformulasikan dari herba-herba tempatan.  Hasil kajian sekumpulan penyelidik yang diketuai oleh Pakar Toksin & Pemakanan Malaysia, Dato' Prof. Dr. Norazlanshah Razali. Penemuan dos yang terkandung dalam Triple-T mampu mengembalikan kecergasan badan melalui penyahtoksin & penyucian organ dalaman secara menyeluruh

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

PROMOSI : Diskaun Sehingga RM200 Untuk Bulan Ini

R&D Selama 7 Tahun Penyelidikan

Kajian herba Triple-t telah dijalankan oleh pakar toksin & pemakanan Malaysia, menghasilkan formulasi dos yang terbaik untuk membantu mengeluarkan toksin sehingga darah boleh bergerak dengan lancar. Jadi, tidak perlu berteka-teki keberkesanan kerana ia sudah di uji dengan lengkap di makmal

Kajian pembentangan penyelidikan Triple-t ByDrazlan

Melepasi Ujian Makmal Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

Pihak Kementerian Kesihatan Malaysia telah menjalani beberapa ujian makmal bagi mengesahkan bahawa Triple-T adalah 100% herba (No KKM: MAL16120041TC). Hampir 2 tahun ujian dijalankan & mendapati teh herba Triple-t selamat diminum. 

Surat keputusan penyaringan produk semulajadi dari KKM

Surat kelulusan pendaftaran produk KKM, MAL16120041TC

Screenshot No.KKM Triple-t di laman web bahagian farmasi KKM.

PROMOSI : Diskaun Sehingga RM200 Untuk Bulan Ini

Sokongan Dari Agensi-agensi Kerajaan Malaysia

Penyelidikan herba Triple-t ini mendapat sokongan geran penyelidikan dari pihak kerajaan. Hampir nilai jutaan Ringgit Malaysia, Kerajaan Malaysia telah memperuntukan kepada kumpulan penyelidikan Triple-t.

Keratan akhbar Harian Metro (14 April 2015)

Keratan akhbar Melaka Hari Ini (7 Ogos 2017)

Sudah Lebih Dari 537,985 Unit Terjual !

Memang di luar jangkaan, mulanya ramai yang tak percaya, skeptikal. Tapi sekarang selepas dah cuba, badan rasa ringan, rasa bertenaga, tak letih, kaki dah tak bengkak macam dulu, ramai yang repeat order 2 kotak, 4 kotak & ada yang repeat 8 kotak takut stok habis.

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

PROMOSI : Diskaun Sehingga RM200 Untuk Bulan Ini

Liputan Khas Segmen Assalamualaikum Di TV Al-Hijrah

SIARAN 14 APRIL 2017 - Dihoskan oleh Azhar Hilmi Dan Wasiril Aswad. 

"Daripada dulu tulisan merah dan sekarang ni dah jd biru*" - Dato' Mashitah, Masa ke 5 minit 24 saat 

"Kalau saya, produk-produk yg mmg bagus & berkualiti, mmg saya sgt2 sarankan sbb apa, saya mmg penggemar brg2 yg berkualiti lg2 buatan Malaysia" - Wasiat Asmad, Masa ke 9 minit 47 saat

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

SIARAN 19 APRIL 2017 - Dihoskan oleh Irma Hismie Dan Amie Sofia.

"Triple-T ni mengandungi antioksidan melebihi drpd 90% & ianya herba 100% semulajadi drpd tempatan. Berupaya utk menghasilkan sel2 yg lebih sihat terutamanya sel terlibat sistem perkumbuhan tubuh kita telah dikaji melebihi 7 tahun sebelum di komersialkan" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 1 minit 41 saat.

"Apa yg saya lakukan ni sebenarnya menyahut seruan pihak kerajaan utk mengetengahkan 10 herba yg telah disenaraikan herba negara & Triple-T mengandungi 2 drpd herba yg disenaraikan" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 3 minit 35 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

SIARAN 9 MEI 2017 - Dihoskan oleh Farah Fauzan Dan Fara Hanim.

" Saya dpt feedback, bila diaorg bangun pagi jd letih, wpun tidur cukup tapi tetap letih jd saranan saya mudah shj, amalkan Triple-T sbb kebanyakan yg letih ni biasanya byk bahan buangan yg perlu disingkirkan*" Dato' Mashita, Masa ke 1 minit 35 saat.

" Saya menjalankan penyelidikan bersama pakar2 penyelidik yg lain drpd universiti2 tempatan & agensi2 penyelidikan yg ada di Malaysia, ianya 100% herba semulajadi tanpa bahan kimia" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 2 minit 45 saat.

" Nak hasilkan kajian ni mengambil masa yg lama jadi apa salahnya mencuba sekurang2nya sekali pun sekotak seumur hidup pun cubalah, ikhtiar" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 10 minit 3 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Liputan Khas Segmen Nasi Lemak Kopi-O Di TV9

SIARAN 5 MEI 2017 - Dihoskan oleh Muhammad Arief Che Soh. 

" Minuman kesihatan untuk mereka2 yg mendambakan tubuh badan yg lebih sihat dan cergas*" - Dato' Mashita, Masa ke 1 minit 10 saat.

" Triple-T telah melalui kajian keselamatan dan ketoksidan di mana ianya terbukti selamat untuk semua golongan sebenarnya, tp saya lebih sarankan mereka yg lebih 25 tahun kerana biasanya 25 tahun ke atas ni dah mula2 sakit badan terutamanya 3 serangkai*" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 2 minit 40 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

SIARAN 20 MEI 2017 - Dihoskan oleh Nabihah Rosdi. 

" Saya bekerja kadang tak ikut waktu, wpun malam saya tidur tp kita punya otang masih berfikir jd bangun pagi tu selalu letih. Alhamdulillah lepas amalkan Triple-T saya punya tidur lebih berkualiti dan bangun lebih sihat & segar*" Dato' Mashita, Masa ke 3 minit 42 saat.

" Yang nak jadi lebih bertenaga, lebih segar, nak menguruskan anak2, nak uruskan kerjaya harian, bolehlah cuba Triple-T" Nabihah Rosdi, Masa ke 4 minit 10 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Liputan Khas Di TV3

BULETIN UTAMA TV3 (13 APRIL 2017) - Status pengilangan GMP. Memberi impak besar dlm pasaran kesihatan.* Mengandungi 100% herba semulajadi. Dibangunkan secara saintifik oleh pakar2 toksin dan pemakanan. Selamat diminum selepas penyelidikan yg tinggi dan tidak mendatangkan toksin dlm badan.*

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

IKLAN DI TV3 & TV9 - Iklan Triple-T di kategorikan sebagai iklan produk tradisional. Ianya telah melepasi penapisan KLIU dari Kementerian Kesihatan Malaysia sblm di siarkan di TV3 & TV9.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

PROMOSI : Diskaun Sehingga RM200 Untuk Bulan Ini

Kandungan Herba Aktif Dalam Triple-t

DAUN FICUS (Mas Cotek) - Membantu melindungi hati serta menghasilkan sel-sel organ dalaman yang lebih sihat. Ia sangat berkesan dalam mengawal gula dan tekanan darah secara efektif

DAUN STAMINEUS (Misai Kucing) - Membantu mencuci dan mengeluarkan toksin dalam badan serta melawaskan pembuangan air kecil dan mencairkan batu karang.

DAUN TEH HIJAU - Kandungan bahan aktifnya membantu menghalang penukaran karbohidrat kepada gula. Sumber antioksidan terbaik yang meningkatkan metabolisme badan serta mengurangkan stress. Ia juga menstabilkan tekanan darah, menyihatkan jantung, membunuh sel-sel kanser serta mengurangkan paras kolestrol jahat selain membantu dalam penjagaan kesihatan kulit.

Khasiat Triple-T ByDrazlan Di Akhbar Sinar Harian April 2011

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Keratan Akhbar Harian Metro, Februari 2011

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

TETAPI Triple-t Tidak Sesuai Untuk Tujuan..

[+] NAK TINDAK BALAS SERTA MERTA - Ia bukan produk "magic" yg minum hari ini, esok lusa dh nampak kesan 100%. Tambahan pula ianya dari herba 100%. Jadi ianya mengambil masa & bergantung pada kandungan toksin seseorang. 

[+] NAK SIHAT TAPI TAK JAGA PEMAKANAN - Konsisten minum Triple-t tapi dalam masa yg sama, langgar semua makanan. Tak amalkan pemakanan yg sihat. Suka ambil makanan berminyak, minuman bergas, junk food, fast food dan makanan yg tak sihat. Tidak guna Triple-t buang toksin tetapi dalam masa yg sama sumbat semula toksin yg baru. 

[+] PENYAKIT DAH TERUK TAPI NAK RESULT CEPAT - Bila penyakit dah level 3 ke atas, ini menunjukkan buah pinggang dah mula tidak berfungsi. Jangan andaikan minum Triple-t buah pinggang boleh kembali normal seperti sedia kala.

[+] MALAS NAK MINUM AIR BANYAK  - Manusia perlu kuantiti air yang banyak untuk proses perkumbuhan. Jadi kalau malas minum air, bagaimana boleh Triple-T bantu menyingkirkan toksin sedangkan air tidak cukup untuk proses perkumbuhan. Keperluan air seseorang mengikut berat, 25kg = 1.5 liter air perlu ambil. Jika berat seseorang 50kg, perlu minum sebanyak 3 liter sehari!

Jika Ada Tanda-tanda Awal Di Sarankan Bertindak Sekarang...Bertindak Segera Kerana Ada Potongan Diskaun & Free Gift Yang Berbaloi2 Bernilai Hampir RM115.

PROMOSI : Diskaun Sehingga RM200 Untuk Bulan Ini

Copyright © 2019. www.buih.simplelife.my

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.